Vi tilbyr kurs om handleplikt og krisehåndtering som webinar. Ett komprimert og nyttig kurs med mange verdifulle tips og råd, "live" med styrekonsulent - enten via Teams eller Zoom. Mulighet for å stille spørsmål mm. underveis.
Vi tilbyr kurs om handleplikt og krisehåndtering for styret som webinar. Kurset tar utgangspunkt i bestemmelsene om styrets ansvar for at: selskapet til enhver tid har en forsvarlig egenkapital og er rustet for forsvarlig drift. Dette er et praktisk kurs.
Vi tilbyr kurs om passasjer og krisehåndtering som fjernundervisning. Kurs for de som skal arbeide på passasjerskip og andre fartøy der man har ansvar for sikkerheten til passasjerer. Kurset gjennomføres i henhold til STCW konvensjonens regel V/2, avsnitt A-V/2 og tabeller A-V/2-1 og A-V/2-2.
Vi tilbyr kurs om passasjer- og krisehåndtering oppdatering som fjernundervisning. Kurs for de som skal arbeide på passasjerskip og andre fartøy der man har ansvar for sikkerheten til passasjerer. Kurset gir opplæring i hvordan besetningen skal opptre i en krisesituasjon.
Bli i stand til å bistå virksomheten med planlegging og gjennomføring av risikovurderinger og risikoreduserende tiltak, gjennomføring av granskinger av uønskede hendelser samt identifisering av de tiltakene som gir de mest kosteffektive forbedringene.
Kurset skal gi deltakerne en faglig forståelse og en teoretisk begrunnelse for krisepedagogikk. Det gis eksempler på hvordan den enkelte kan rammes av individuelle og kollektive kriser. Det gis også eksempler på metoder med tanke på å omskape kriser og traumer til pedagogiske mestringsmuligheter.
Kurset gir oversikt over og oppdatering av emner i næringslivsetikk og samfunnsansvar som man trenger for å håndtere dette i arbeidslivet. Utviklingen her har gått raskt mht holdninger generelt og i arbeidslivet spesielt.
Vi tilbyr kurs i beredskap og kriser for bedrifter eller online. Ved krisehåndtering er de fleste tiltak en kriseledelse setter ut i livet, et kommunikasjonstiltak. Derfor er evnen til å kommunisere godt under kriser, både internt og eksternt, avgjørende for hvordan virksomheten mestrer krisen.