Kurset skal gi deltakerne en faglig forståelse og en teoretisk begrunnelse for krisepedagogikk. Det gis eksempler på hvordan den enkelte kan rammes av individuelle og kollektive kriser. Det gis også eksempler på metoder med tanke på å omskape kriser og traumer til pedagogiske mestringsmuligheter.
Bli i stand til å bistå virksomheten med planlegging og gjennomføring av risikovurderinger og risikoreduserende tiltak, gjennomføring av granskinger av uønskede hendelser samt identifisering av de tiltakene som gir de mest kosteffektive forbedringene.
This 2-day ISO 22301 Foundation training course is designed to help participants understand the fundamental concepts and principles of a business continuity management system (BCMS) based on ISO 22301.
Given the increasing number of disruptions and the unpredictability of disasters of any kind (natural, occupational, information security), organizations nowadays are aiming at getting certified against ISO 22301 in order to show commitment toward business continuity
No two disasters in the world cause equal damage. Between the unpredictability of natural disasters, information security breaches, and incidents of different nature, preparedness can make you stand out in the crowd and predict the future of your business.
Vi tilbyr kurs om handleplikt og krisehåndtering som webinar. Ett komprimert og nyttig kurs med mange verdifulle tips og råd, "live" med styrekonsulent - enten via Teams eller Zoom. Mulighet for å stille spørsmål mm. underveis.
Vi tilbyr kurs om handleplikt og krisehåndtering for styret som webinar. Kurset tar utgangspunkt i bestemmelsene om styrets ansvar for at: selskapet til enhver tid har en forsvarlig egenkapital og er rustet for forsvarlig drift. Dette er et praktisk kurs.
Kurset gir oversikt over og oppdatering av emner i næringslivsetikk og samfunnsansvar som man trenger for å håndtere dette i arbeidslivet. Utviklingen her har gått raskt mht holdninger generelt og i arbeidslivet spesielt.
Vi tilbyr kurs i beredskap og kriser for bedrifter eller online. Ved krisehåndtering er de fleste tiltak en kriseledelse setter ut i livet, et kommunikasjonstiltak. Derfor er evnen til å kommunisere godt under kriser, både internt og eksternt, avgjørende for hvordan virksomheten mestrer krisen.