I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr nettbasert kurs om Karlstadmodellen: performativ kommunikasjon. Ønsker du å lære mer om performativ kommunikasjon i Karlstadmodellen? Da er dette kurset perfekt for deg. Kurset bygger videre på introduksjon til Karlstadmodellen og går i dybden på bok nummer 1, performativ kommunikasjon.
Vi tilbyr foredrag/kurs i Inkludering / Integrering / Mangfoldt. La deg inspirere til vekst og utvikling gjennom engasjerende foredrag og kurs. Foredragene er ikke bare underholdende, de skal også berøre og bevege deg som tilhører.
Vi tilbyr foredrag/kurs - LinkedIn: skriv så du blir hørt. La deg inspirere til vekst og utvikling gjennom engasjerende foredrag og kurs. Foredragene er ikke bare underholdende, de skal også berøre og bevege deg som tilhører.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Skreddersydd kurs / foredrag som viser kommunikasjonens mangfold og helhet. Du får teknikker, innsikt og kunnskap som bringer deg videre!
Effektiv kommunikasjon og samarbeid er nøkkelen til et vellykket team. Vårt kurs i kommunikasjon og samarbeid gir de ansatte en dypere forståelse av kommunikasjonsdynamikk og lærer dem teknikker for å forbedre samarbeidet på arbeidsplassen.
Vi tilbyr nettstudiet fagbrev IT-driftsfaget for praksiskandidater. Jobber du med IT-drift men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra arbeide med IT, kan du ta fagbrev i IT-driftsfaget for praksiskandidater.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.