I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs om kunsten å ta feil for bedrifter. Frykten for å gjøre feil herjer norsk arbeidsliv. Det brukes mer tid på å rapportere og å unngå kritikk enn på å produsere.
Vi tilbyr kurs om meningsbryting - debattledelse for bedrifter. Meningsbryting - en debattledelse i tradisjonell eller samtaler på litt «skvalansk» vis kan friske opp konferansen. En debatt kan være et høydepunkt på konferansen. Gode debatter krever rutinerte debattledere.
Vi tilbyr kurs om oppspark til avspark - skråblikk på konferansen for bedrifter. En konferanse eller et møte trenger en god start! Arild Hoksnes er ekspert på å se skrått på de fleste temaer, og et slikt skråblikk kan være nettopp det som setter forsamlingen i godt modus.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert kommunikator som onlinekurs. Er det på tide for deg å bli en skarp kommunikator? Utdanningen vil gi deg det grunnleggende innen kommunikasjon og gjøre deg skarp på å lage ulike kommunikasjonsplaner og strategier for å drive kommunikativt arbeid.
I boka «Bløff» har forfatter Bår Stenvik dykket ned i alt fra historie og økonomistudier til hjerneforskning og popmusikk for å studere kampen mellom bedrag og sannhet. I årtusener har denne striden formet vår kultur og atferd, og institusjoner som rettsvesen og religion.
Den største personlige lærdommen av å skrive en bok om juks og bedrag, fant Bår Stenvik da han forsto hvor gjennomsyret verden er av selvbedrag.
Asana er et skybasert prosjektplanleggingsverktøy rettet mot bedrifter. Asana ble opprettet i 2008 av Facebooks medgrunnlegger Dustin Moskovits og programvareingeniør Justin Rosenstein. Formålet, å effektivisere kommunikasjonen mellom ansatte i store og små bedrifter. Dette skulle de oppnå ved å gi
Presentasjonsteknikk handler om å formidle på en engasjerende, pedagogisk og effektiv måte, slik at du får frem ditt budskap og blir forstått, enten du står foran en forsamling, holder en tale i et bryllup, eller deltar i et møte.
Kurset gir deg en effektiv innføring i å presentere på skjerm og digitale flater: Hvordan formidle bedre på kamera? Hvordan tilpasse innholdet til digitale flater? Hvordan bruke stemme og kroppsspråk på nett? Finnes det tekniske tips for tryggere tale?
SpeakLab Pro Digital bygger på vårt mest populære fysiske kurs, og tar for seg effektive teknikker for god kommunikasjon. Du får et unikt og systematisk treningsopplegg, som kombinerer kunnskap fra journalistikk, stemmeforskning, bevegelseslære, dramaturgi og toppidrett.
Vi tilbyr introkurs i kommunikasjon for bedrifter. Dette en innføring i EKTE kommunikasjon, og hvordan du blir en god formidler. Vi går trinn for trinn gjennom hvordan du bygger opp en god presentasjon. Kurset er teoribasert med enkle praktiske øvelser.
Vi tilbyr SpeakLab pro for bedrifter. SpeakLab Pro er et to-dagers kurs som tar for seg effektive teknikker for god kommunikasjon. Du får et unikt og systematisk treningsopplegg, som kombinerer kunnskap fra journalistikk, stemmeforskning, bevegelseslære, dramaturgi og toppidrett.
Vi tilbyr nettstudiet fagbrev IT-driftsfaget for praksiskandidater. Jobber du med IT-drift men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra arbeide med IT, kan du ta fagbrev i IT-driftsfaget for praksiskandidater.
Bli bedre til å påvirke og overbevise! Lær tydelig og effektiv kommunikasjon. Vi har fokus på praktisk trening av dine kommunikasjons- ferdigheter, og jobber innenfor trygge rammer med vekt på dine styrker og fremheving av disse.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.