I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr interaktivt kurs om konflikthåndtering. Konflikter tar mye energi og tid, og kan forsure enhver relasjon eller miljø. Bli med på et interaktivt kurs der du får solide praktiske verktøy. Vi diskuterer også case og ulike situasjoner.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.
Vi tilbyr nettstudiet fagbrev IT-driftsfaget for praksiskandidater. Jobber du med IT-drift men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra arbeide med IT, kan du ta fagbrev i IT-driftsfaget for praksiskandidater.
Jeg tilbyr foredrag om arbeidsvettsreglene. Arbeidsvettsreglene - grunnleggende regler for hvordan du ferdes i arbeidslivet.
I Aider er vi stolte av å tilby skreddersydde kurs og workshops innen HR, spesielt innen kultur, strategi og verdier, skreddersydd for å møte unike behov i hver bedrift.
Kursdeltakerne skal få kunnskap om kommunikasjon med barn, unge og voksne på en måte som skaper trygghet, tillit og velvære - Gruppepsykologiske prosesser og handlinger, og hvordan disse brukes i praktisk pedagogisk arbeid med barn og unge.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon i ledelse for bedrifter. Alle virksomheter ønsker at ledere skal være gode å kommunisere. Men alt for ofte mangler man trening på grunnleggende kommunikasjonsferdigheter og de viktige samtalene og samtaleteknikkene en leder må kunne.