Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
For å være synlige på internett, og vise faglig ekspertise, bør bedrifter publisere artikler jevnlig. Samtidig er det viktig at alle innlegg er skrevet på en måte som tar hensyn til algoritmene i søkemotorene.På dette kurset lærer du hvordan det kan gjøres.
Vi tilbyr Grunnleggende Digital Markedsføring for. Dette minikurset gir en grundig innføring i digital markedsføring, med fokus på hvordan små og mellomstore bedrifter kan bruke digitale kanaler for å forbedre sin tilstedeværelse, tiltrekke flere kunder, og øke salget.
Vi tilbyr nettkurs om bokføring netthandel. Netthandelen har vokst jevnt og trutt over mange år, og mange foretak har kastet seg på netthandelsbølgen. I dette kurset ser vi nærmere på bokføringsmessige problemstillinger knyttet til ulike former for netthandel.
Vi tilbyr digitalt skrivekurs om boka om ditt liv - en unik skriveopplevelse. Alle kan skrive sin egen livshistorie! Det er krever en del arbeid, utholdenhet, struktur og egendisiplin. Hjelp til et godt språk og kunnskap om det tekniske kan du lære!
Få kurs og veiledning i å skrive webinnhold samt 4 betalte oppdrag når du er ferdig. Passer også godt for dem som vil publisere eget innhold på nettsider og nettbutikker.
Vi tilbyr skrivekurs i kreativ skriving for grupper og arbeidsplasser i hele landet. På kurset får du oppgaver som du skal besvare i løpet av kort tid. Når vi jobber raskt, blir vår indre kritiker satt ut av spill. Det viser seg at vi blir ekstra kreative da.
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.