Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
For å være synlige på internett, og vise faglig ekspertise, bør bedrifter publisere artikler jevnlig. Samtidig er det viktig at alle innlegg er skrevet på en måte som tar hensyn til algoritmene i søkemotorene.På dette kurset lærer du hvordan det kan gjøres.
Vi tilbyr nettkurs i suksess med Instagram. Du får en komplett trinn-for-trinn modell, og du vil kunne se store forbedringer på din konto i løpet av kort tid. Instagram kan gi deg et veldig fin heiagjeng. Vi viser deg hvordan.
Ønsker du å utforske kunst gjennom tekst, kanskje du allerede jobber med tekst og brenner etter å utvikle deg i nye retninger eller er du kunstner på leting etter ideer til å sette ord på din egen eller andres kunst? Da er dette skrivekunst-kurset med forfatter Caroline Ugelstad Elnæs for deg!
Vi tilbyr skrivekurs i kreativ skriving for grupper og arbeidsplasser i hele landet. På kurset får du oppgaver som du skal besvare i løpet av kort tid. Når vi jobber raskt, blir vår indre kritiker satt ut av spill. Det viser seg at vi blir ekstra kreative da.
Vi tilbyr digitalt skrivekurs om boka om ditt liv - en unik skriveopplevelse. Alle kan skrive sin egen livshistorie! Det er krever en del arbeid, utholdenhet, struktur og egendisiplin. Hjelp til et godt språk og kunnskap om det tekniske kan du lære!
Vi tilbyr kurset synlighet med LinkedIn. Hvordan bruker du LinkedIn når du er gründer, som selger eller som selskap eller fordi du ønsker å bli mer synlig? Jeg har doblet omsetningen fra år 1 til år 2, som gründer, doblet kontakter på LinkedIn, og får direkte henvendelser og oppdrag.
Vi tilbyr nettkurs om bokføring netthandel. Netthandelen har vokst jevnt og trutt over mange år, og mange foretak har kastet seg på netthandelsbølgen. I dette kurset ser vi nærmere på bokføringsmessige problemstillinger knyttet til ulike former for netthandel.
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.