Her finner du kurs innen Human Resource Management (HR) og personal temaer som rekruttering og utvalg, kommunikasjon, personlighetsanalyse og intervju. Du vil også finne kurs innen karriere, team, gruppedynamikk og medarbeidersamtale. Finner du ikke kurset du leter etter her, finner du det kanskje i kategorien Ledelse og strategi eller Markedsføring og salg. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi skal finne et kurs for deg.
I Aider er vi stolte av å tilby skreddersydde kurs og workshops innen HR, spesielt innen kultur, strategi og verdier, skreddersydd for å møte unike behov i hver bedrift.
I samarbeid med Connected Mindful Living tilbyr vi et digitalt mindfulness treningsstudio med ukentlig, live streamet praksis. Dette tilbudet er medlemsskapsbasert, og du kan melde deg på personlig eller tilby dette til hele avdelingen eller bedriften din.
Vi tilbyr karriereveiledning - karriererådgivning. Trives du ikke med jobben lenger, eller vet du ikke hva du vil bli? Finn muligheter og ønsker for fremtiden. Finn noe nytt eller juster jobbsituasjonen. Få fart på karrieren!
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.
Hvordan kan du bli den beste versjonen av deg selv, så du beholder energi, glede og handlekraft i tøffe tider. Et kurs for å bli bevisst på hva man gjør i forhold til å håndtere utfordringer på en best mulig måte, for å lykkes med det man fokuserer på.
Laget i samarbeid med Gyldendal for finansnæringen, som har krav om 22 timers opplæring. Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er aktiviteter som skal sikre alle medarbeideres også lederes helse, arbeidsplassens miljø (fysisk og psykososialt) og det ytre miljøet.
Vi tilbyr grunnkurs arbeidsmiljø e-læring, nettkurs for verneombud/AMU. Verneombud og andre ressurspersoner med kunnskap om helse, miljø og sikkerhet (HMS) er med på å løfte virksomhetens totalkvalitet.
Reduser sykefraværet! Det er mulig. 66 prosent av de legemeldte fraværstilfellene varer mindre enn 16 dager (arbeidsgiverperioden)! Hvor mye vil ett prosentpoengs nedgang i sykefraværet utgjøre i reduserte kostnader for din bedrift?
Effektiv kommunikasjon og samarbeid er nøkkelen til et vellykket team. Vårt kurs i kommunikasjon og samarbeid gir de ansatte en dypere forståelse av kommunikasjonsdynamikk og lærer dem teknikker for å forbedre samarbeidet på arbeidsplassen.
I vår stressende verden er det viktig å ha effektive teknikker for stresshåndtering. Vårt kurs i stressmestring for ansatte gir de ansatte verktøyene de trenger for å håndtere stress på en sunn måte, forbedre deres generelle velvære og øke produktiviteten.
God tidsstyring og organisering kan øke effektiviteten og produktiviteten. Vårt kurs i tidsstyring og organisering gir de ansatte verktøyene de trenger for å administrere tiden sin effektivt og nå sine mål.
I en verden som stadig endrer seg, er det avgjørende for salgsteam å forstå og mestre kunsten av strategisk salg og kontinuerlig teamutvikling. Kurset er et heldagskurs designet for å utruste salgsteam med de nødvendige ferdighetene for å blomstre i dagens konkurranse og raskt skiftende landskap.
"Working Genius" er Patrick Lencionis nyeste modell for teamarbeid. Dette er en spennende tilnærming som hjelper oss med å bli mer bevisste på hva som gir oss energi og arbeidsglede i hverdagen og hvordan vi kan bidra mest mulig effektivt på jobb.
Vi tilbyr Jobbsøkerkurs for bedrifter - med erfaren Karrierecoach og veileder. Gjør deg raskt klar til høstens jobbsøk. Vi går bla igjennom CV, søknad, og LinkedIn profil, nettverk, intervju mm.
Gå inn i høsten og vær klar til å søke jobb. Etter dette kurset vil du ha på plass mal for søknad, oppdatert cv, profesjonell LinkedIn profil som gjør deg søkbar for rekrutterere. Du vil også få tips til hvordan du kan bruke nettverket ditt og i tillegg få et større nettverk.
Slik håndterer du utfordrende personalsamtaler og møter kompliserte situasjoner på en tydelig og profesjonell måte. Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte?
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.
Bedre samspill gir økt lønnsomhet. Selvinnsikt, selvmestring og profesjonelle relasjoner gjennom bruk av Kjernekvadranten. Utforsk dine styrker og ressurser! Bli kjent med hva som karakteriserer deg og gi deg selv muligheten til å forstå hvordan du oppleves.