Vi tilbyr undervisning i Fløyte for barn i alderen fra 8 år og oppover. Undervisning foregår individuelt og i grupper. Store deler av undervisningen foregår på kulturskolen, men mye er også desentralisert med undervisning ute på ulike skoler rundt omkring i kommunen.
Vi tilbyr undervisning i korpsinstrument. Kulturskolen har et nært samarbeid med skolekorpsene i kommunen. Mange av skolekorpsmusikantene i Porsgrunn får sin opplæring gjennom kulturskolen. Alle dirigentene i skolekorpsene er ansatt i kulturskolen.
Bamble kulturskole gir instrumentalopplæring på tverrfløyte. Bamble kommune driver en god kulturskole med tilbud i flere kunstuttrykk. Alle lærerne våre jobber for å gi barn og ungdom i Bamble fine kulturelle opplevelser.
Vi tilbyr undervisning på fløyte for barn og voksne som privatundervisning. Ta tre uforpliktende prøvetimer. Du vil få en fast lærer som vil skreddersy og tilpasse et undervisningsopplegg som tilpasses ditt nivå, dine forutsetninger og ambisjoner.
Vi tilbyr undervisning på Klarinett for barn og voksne som privatundervisning. Ta tre uforpliktende prøvetimer i cello. Du vil få en fast lærer som vil skreddersy og tilpasse et undervisningsopplegg som tilpasses ditt nivå, dine forutsetninger og ambisjoner
Vi tilbyr fløyteundervisning. Vi har et nært samarbeid med skolekorpsene i kommunen og de fleste av fløyteelevene ved kulturskolen er samtidig medlem av enten. Kongsberg guttemusikkorps eller Kongsgårdmoen skolekorps.
Vi tilbyr hjemmeundervisning i tverrfløyte. Har du vanskelig for å komme deg opp av sofaen? Er du avhengig av å være hjemme for å motta undervisning? Sliter du med logistikken og tidsklemma? Fortvil ikke, Superinstruktørene kommer hjem til deg og underviser deg i din egen stue!
The ensemble-lessons are group lessons for my students and give opportunity to make music collectively. Besides rehearsals of ensemble pieces, music theory games will be played!
I give individual recorder lessons, students are aged 6-10. The basic recorder technique, as well as the foundation of theoretical knowledge will be acquired. Learning playfully and selecting repertoire that meets the students´ preferences is the priority.