Innen transportbransjen fines det mange sertifiseringer man må ha for å formidle eller tranportere gods. Her finnes blant annet kurs for å få ADR godkjenning og kompetansebevis for farlig gods. Det finnes også egen kursing med egen spesiell eksamen for å bli sikkerhetsrådgiver. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner det kurset du er på jakt etter.
Vi tilbyder kurser om Østersøaftalen (MOU) som e-learning. E-learningen om MoU gør dig i stand til at vurdere, om en farligt gods forsendelse er lovlig, og hvilke oplysninger, der skal gives til rederiet. Derved undgår du og din virksomhed forsinkelser ifølge med farligt gods forsendelserne.
Vi tilbyr kurs om farlig gods for bedrifter. Lær å kjenne igjen hva som er farlig gods og hvordan du skal reagere hvis uhellet er ute.
Vi tilbyr nettbasert ADR grunnkurs. LEARN er en merkevare innen trafikkopplæring. Vi utvikler bransjen med ny teknologi og spennende metoder. Dette gjør vår opplæring gøy, og gir deg et høyt læringsutbytte.
Vi tilbyr nettbasert kurs i ADR klasse 1. LEARN er en merkevare innen trafikkopplæring. Vi utvikler bransjen med ny teknologi og spennende metoder. Dette gjør vår opplæring gøy, og gir deg et høyt læringsutbytte.
Vi tilbyr nettbasert kurs i ADR Tank. LEARN er en merkevare innen trafikkopplæring. Vi utvikler bransjen med ny teknologi og spennende metoder. Dette gjør vår opplæring gøy, og gir deg et høyt læringsutbytte.
Norcert arrangerer ADR-kurs for tank, klasse 1 og klasse 7 for alle som frakter, lagrer, håndterer eller har befatning med farlig gods.
Vi tilbyr digitalt kurs om transport av farlig gods IMDG (Solas Ch.7). Målsettingen er at kurset dekker Solas Ch. 7. Part A: Carriage in packaged form, Regulation 2 og gjelder for ferger og hurtigbåter. Det blir gjennomgang av IMDG-koden og ADR-guiden med øvelser.
Vi tilbyr håndtering av farlig gods – Teoretisk del som nettkurs. Bidrar til å gi ansatte kompetanse til å håndtere farlig gods iht. Landtransportforskriften §2-1.
Vi tilbyr nettkurs om farlig gods, awareness. Grunnlaget for riktig behandling av farlig gods legges av produsenter og vareeiere, men de er avhengig av at transportøren tydelig angir hvilke krav som stilles for transport.