Glasspaper AS

Glasspaper sin kjernevirksomhet er kunnskap, og vi har som mål å være i front når ny teknologi introduseres. Vi tilbyr markedets bredeste kurssortiment og det gjør at våre kunder kan forholde seg til kun en leverandør når det gjelder opplæring.

Våre instruktører, konsulenter og kompetanserådgivere har lang og bred erfaring innenfor sine respektive fagområder. Ved siden av vår administrasjon og rådgivere er de aller fleste av våre instruktører fast ansatt i Glasspaper og dette gjør oss til en solid partner i større kompetanseløft.

Vi har et mål om at kunder og samarbeidspartnere skal oppfatte Glasspaper som Norges beste og mest attraktive kompetansehus. Glasspaper er i all hovedsak eiet av de ansatte og har hovedkontor og kursfasiliteter på Bryn i Oslo. Glasspaper har også kurs- og sertifiseringslokaler i Bergen, Stavanger og Trondheim.


<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   |  Neste side >>

ITIL® 4 Practitioner: Monitoring and Event Management

We provide course about ITIL® 4 Practitioner: Monitoring and Event Management. This module provides guidance on how to systematically observe services and service components, and record, report and respond to selected changes of state identified as events.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 1 day 9.900 kr  

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management

We provide course about ITIL® 4 Practitioner: Problem Management. This module provides practical guidance on the processes and activities of the Problem Management practice and their roles in the service value chain.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 1 day 9.900 kr  

ITIL® 4 Practitioner: Service Configuration Management

We provide course about ITIL® Practitioner: Service Configuration Management. This module ensures that accurate and reliable information about the configuration of services and the configuration items that support them is available when and where needed.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 1 day 9.900 kr  

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk

We provide course about ITIL® 4 Practitioner: Service Desk. This module helps to significantly influence user experience, customer experience, and the overall success of service relationships.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 1 day 9.900 kr  

ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve

We provide course about ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Information Security Management.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 3 days 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control

We provide course about ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management and IT Asset Management.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 3 days 21.000 kr  

ITIL® Leader - Digital and IT Strategy

We provide course about ITIL® Leader - Digital and IT Strategy. This course will focus on the alignment of digital business strategy with IT strategy. The course also covers how disruption from new technologies are impacting organizations in every industry and how business leaders are responding.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 4 days 24.900 kr  

ITIL® Specialist - Create, Deliver & Support

We provide course about ITIL® Specialist - Create, Deliver & Support. The module is part of the Managing Professional stream for ITIL 4 and participants need to pass the related certification exam for working towards the Managing Professional (MP) designation.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 3 days 21.000 kr  
<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   |  Neste side >>