Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr kurset Slik lykkes du som førstegangslede - digitalt selvstudium. Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. Gjennom 9 læringsmoduler (33 videoer) forbereder vi deg på denne rollen, slik at du takler overgangen bedre.
Har du vært i et møte hvor du ikke sa fra om noe viktig du hadde på hjertet? Når var siste gang du lurte på noe, men lot være å spørre? Eller kanskje var du uenig i noe, men unnlot å påpeke det. Kanskje fordi du var redd for å dumme deg ut?
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.
Individuell coaching er en tilpasset veilednings metode med aktiv lytting som bidrar til personlig utvikling, motivasjon og måloppnåelse.
Her kan du komme å få hjelp til å finne dine mål og nå de. Eller du kan få hjelp til å komme ut av en situasjon eller tankekaos som du ikke har nytte av eller som plager deg. Lever du på tvers av dine kjerneverdier kanskje? Det kan i det lange løp føre til negativt stress, utmattelse og sykdom.
Vi tilbyr lederkurs som nettbasert studie. Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. Målsettingen med kurset er å gi deltakerne en faglig forståelse for ulike utfordringer knyttet til lederverv og ledelse.
Toppledere (97%) opplever at innovasjonsevne er viktig for verdiskaping og konkurranseevne. Samme undersøkelse viser at langt over halvparten (65%) er usikre på om virksomheten har tilstrekkelig innovasjonsevne (P. McKinney).
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.