Vi tilbyr kurs i grunnleggende digital markedsføring som e-læring. Dette kurset gir deg som leder en god innføring i digital markedsføring, sosiale medier og kunde- og markedssegmentering.
Vi tilbyr kurset LinkedIn på 1-2-3. I dette kurset lærer du alt det grunnleggende du trenger for å komme i gang med LinkedIn. Det er et praktisk kurs hvor alt annet fjas er skrelt bort.
I boka «Bløff» har forfatter Bår Stenvik dykket ned i alt fra historie og økonomistudier til hjerneforskning og popmusikk for å studere kampen mellom bedrag og sannhet. I årtusener har denne striden formet vår kultur og atferd, og institusjoner som rettsvesen og religion.
Er vi på vei inn i en teknologisk dystopi, med overvåkning og store sosiale forskjeller – eller en utopisk verden der maskinene gjør jobben og det er nok til alle? Litteraturen har utforsket disse spørsmålene i hundre år, og gir oss verktøy for å tenke om hvilken framtid vi ønsker.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med butikken på instagram. Bruker du sosiale medier riktig kan du tiltrekke deg flere kunder og øke omsetningen. Du lærer deg hva som skal til for å skape engasjement og hva som skal til for å selge mer ved hjelp av instagram.
Vi tilbyr nettbasert studie om digitalt lederskap og selvledelse. Digitalt lederskap og selvledelse har som formål å gjøre deg som leder for mindre og større teams, bedrifter og organisasjoner klar for å jobbe med mennesker online.
Er du frustrert over din bedrifts manglende tilstedeværelse i sosiale medier? Opplever du at innholdet dere publiserer ikke når ut til følgerne deres eller får nok engasjement? Da bør du bli med på kurset i strategi for sosiale medier med Charlotte Lauvland!
Vi tilbyr nettbasert kurs om markedsføring i sosiale medier: mindset og best practice. Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?