Vi tilbyr musikklek for barn. Er ditt barn glad i musikk men vil helst ha undervisning i gruppe. Gjennom gruppetimer lærer elevene sammen om musikk, rytme, instrumenter og kan forberede seg til individuelle timer i framtiden.
Alle elever fortjener å få en god og grunnleggende musikkundervisning enten de vil bli profesjonelle musikere eller ikke. Gjennom tilpaset undervisning vil vi hjelpe elever til å utvikle sitt musikalske talent og la de oppleve gleden ved musikkmestring.
Vi tilbyr nybegynnerkurs i gitar for barn. I løpet av kurset vil du få en innføring i de mest sentrale grepene, enkel musikkteori og spille akkorder og akkordprogresjoner til en rekke kjente og ukjente sanger / låter i diverse sjangere. Gitarundervisning i grupper er morsomt og sosialt!
Vi tilbyr nybegynnerkurs i gitar for barn og ungdom. I løpet av kurset vil du få en innføring i de mest sentrale grepene, enkel musikkteori og spille akkorder og akkordprogresjoner til en rekke kjente og ukjente sanger / låter i diverse sjangere. Gitarundervisning i grupper er morsomt og sosialt!
Vi tilbyr kurs i musikk fra livets begynnelse for barn i aldersgruppen 2,5 - 4 år. Vi har som mål at både små og store kursdeltakere skal få oppleve musikken i hele kroppen, å kjenne gleden ved sammen å uttrykke seg gjennom sang, musikk, dans, spill og bevegelse.
Vi tilbyr musikkførskole for barn i aldersgruppen 4 - 6 år. Musikkførskolen danner et godt grunnlag for all videre musikkopplæring. Her blir barna fortrolige med å uttrykke seg musikalsk gjennom sang, lek, rytmikk og bevegelse etter musikk.
Vi tilbyr kurs om musikkteater for barn & ungdom i aldersgruppen 10 - 14 år. Musikkteater er en form som kombinerer de tre grenene: sang, dans og skuespill. Vi skal jobbe separat med hver av dem før vi setter dem sammen.
Barn i alderen 13 - 17 år som liker å spille teater, synge og danse kan nå glede seg! Musikkteater er en form som kombinerer akkurat disse 3 grenene: sang, dans og skuespill. Vi skal jobbe separat med hver av dem før vi setter dem sammen.
Musikklek, musikkglede og rytme for barn 1 år. Vi skal leike oss med musikk. Fokus på rytmeinstrumenter. Rolig, fort, glad, trist, sint. Dette er et kurs for de minste hvor vi danser, synger og har det gøy til kjente og fengende barnesanger.
Musikklek, musikkglede og rytme for barn 2 år. Vi skal leike oss med musikk. Fokus på rytmeinstrumenter. Rolig, fort, glad, trist, sint. Dette er et kurs for de minste hvor vi danser, synger og har det gøy til kjente og fengende barnesanger.
Musikklek, musikkglede og rytme for barn 3 og 4 år. Vi skal leike oss med musikk. Fokus på rytmeinstrumenter. Rolig, fort, glad, trist, sint. Dette er et kurs for de minste hvor vi danser, synger og har det gøy til kjente og fengende barnesanger.
Musikklek, musikkglede og rytme for barn 4 og 5 år. Vi skal leike oss med musikk. Fokus på rytmeinstrumenter. Rolig, fort, glad, trist, sint. Dette er et kurs for de minste hvor vi danser, synger og har det gøy til kjente og fengende barnesanger.
I juni 2022 tilbyr vi 5 ukers individuelle kurs for alle nivåer på gitar, fiolin, fløyte, piano, saksofon, trommer og vokal. Åpent for påmelding nå!
Iskra Mantcheva Poulsen har 13 år lang undervisningserfaring som pianolærer ved den Nasjonale Musikkhøgskolen i Sofia (National Academy of Music Pancho Vladigerov-Bulgaria) og senere i flere år med pianoundervisning i Oslo.
Harpen er en av de eldste kjente instrumenter. Den vises I alle gamle sivilisasjoner, Egypt og Mesopotamia, slik at symbolikken og lyden er dypt forankret I menneskets bevissthet. Lever harp: Denne type harpe er godt egnet for barn og nybegynnere.
Aspirantkoret Undervisningen er basert på lek. Vi jobber med sangleker og enkle korarrangementer for å lære og bruke stemmen alene og i lag med andre. Vi ønsker å forberede elevene til å starte i hovedkoret Treklang. Dette gjør vi bl.a. ved å øve på struktur, samhandling og selvsagt mye sang.
Kulturmiks er et tverrfaglig tilbud til barn i alderen 5-8 år: en spennende introduksjon til fagområdene musikk, dans og teater. Innholdet er forankret i kunstpedagogikken, med fokus på de skapende prosessene i møte med barnets sosiale utvikling og interesser.