Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr webinar om slik presenterer du stoffet ditt. ABC til digitale presentasjoner i koronaens tid, med triksene du vil ha nytte av også når vi kan møtes fysisk. Adrian Lund er blant landets beste til å presentere. Nå gir han sine beste tips.
Velkommen til markedsføringskurs med Anne Gaathaug! Anne Gaathaug har bred erfaring fra forlagsbransjen hvor hun har hatt sentrale jobber både på salg– og markedssiden og som forlegger.
Vi tilbyr nettstudiet Fagbrev kontor- og administrasjonsfaget. Jobber du med administrativt arbeid, kundeservice eller med regnskap og mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra relevant arbeid kan du ta fagbrev kontor- og administrasjonsfaget for praksiskandidater.
Du skal ikke bli akterutseilt, men lære suksessmodeller fra de beste markedsførerne i verden - Testet ut i det norske markedet.
Vi tilbyr e-læringskurs som salgsmedarbeider. Kurset salgsmedarbeider er et nytt og spennende opplæringstilbud innen service- og varehandelsbransjen. Kurset har som målsetting og gi deg grunnleggende kompetanse innen fagområdet salg og service.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Skreddersydd kurs / foredrag som viser kommunikasjonens mangfold og helhet. Du får teknikker, innsikt og kunnskap som bringer deg videre!
Vi tilbyr online gratis salgskurs. De beste selgerne investerer tid på å stadig utvikle seg. Vi inviterer deg til å gjøre det samme.
Vi tilbyr webinar om fremtidens B2B-salg - er selskapet forberedt. Formålet med dette kurset er å gi inspirasjon og ideer til det nødvendige strategiske arbeidet med å etablere, utvikle og følge opp en moderne salgsorganisasjon gjennom verdibasert salgsledelse.