I kategorien lønn og sykefravær finner du kurs og opplæring for effektivisere arbeidet med lønninger og redusere sykefraværet i alle slags virksomheter. Et kurs innen lønn og personalarbeidet vil gi den nødvendige kompetanse for å sikre korrekt utbetaling av lønn, riktig ligning av de ansatte, så vel som minimere risikoen for støy fra ansatte som klager på feilaktig utbetaling avlønn. Mange vet at fravær grunnet sykdom de senere årene har eksplodert, og blitt en tung belastning for mange bedrifter. Det mange ikke vet er at det finnes enkle grep for å gjøre noe med problemet. Ta et kurs om hvordan du skal redusere fraværet i din virksomhet og øk lønnsomheten. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr innføringskurs i lønn som Webinar. Kurset gir deg grundige teoretiske og praktiske kunnskaper i arbeid med føring av lønn. Kurset tar for seg gangen i lønnsbehandlingen, fra ansettelse til lønnskjøring.
Vi tilbyr nettbasert studie om lønn i Tripletex. Flere og flere små og mellomstore bedrifter går over til Tripletex som regnskaps- og lønnssystem på grunn av fleksibilitet, brukervennlighet og skybaserte løsninger.
Dette er en praktisk rettet nettutdannelse innen lønn og personal som gjør at du kan gå rett ut i en operativ stilling etter endt utdannelse.
Vi tilbyr nettbasert studie om praktisk lønnsarbeid - Tripletex. Gjennom dette kurset lærer du hva lønnsarbeid innebærer og du får praktisk opplæring i et moderne og etterspurt lønnssystem.
Er du interessert i å ha en rolle hvor du yter betydelig service og informasjon om lønnsspørsmål, til alle ansatte i en bedrift? Liker du å jobbe med tall og har god tallhukommelse? Er du tiltrukket av å kunne håndtere hele lønnsprosessen i en bedrift eller organisasjon?
Vi tilbyr kurs om sykefraværsarbeid for bedrifter. Ansvaret for å sørge for kontinuerlig arbeid med oppfølging og forebygging av sykefravær ligger overordnet hos arbeidsgiver. Praktiske innspill i forbindelse med dette arbeidet gis i kurset.