Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr kurs om ledelse og lederskap som onlinekurs. Hva er god ledelse for deg og hva skal til for å lykkes som leder? Svarene du gir har mest sannsynlig stor innflytelse på hvordan du leder.
Vi tilbyr onlinekurs om teamledelse. Din viktigste funksjon som teamleder, er å dyrke frem det som kalles lagånd. Kurset gir deg kunnskap om de viktigste faktorene bak et vellykkede team og teamledelse
Vi tilbyr kurset Slik lykkes du som førstegangslede - digitalt selvstudium. Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. Gjennom 9 læringsmoduler (33 videoer) forbereder vi deg på denne rollen, slik at du takler overgangen bedre.
Vi tilbyr mellomlederkonferansen 2025 som webinar. Gjennom de siste 5 årene er konferansen etablert som den absolutte møteplassen for mellomledere i alle fagfelt. Vi jobber med programmet og publiserer så snart vi har noe.
Vi tilbyr kurs i lederskolen - kunsten å lykkes som leder som e-læring. Hva kan du som er ny som leder arbeide med for å bli trygg i din rolle som leder? Og hva kan du som allerede er leder arbeide med for å bli en stadig bedre leder?
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.
Lær hvordan mangfold og inkludering kan styrke din organisasjon. Dette kurset gir innsikt i egne bias, inkluderende lederskap, og hvordan man bygger et arbeidsmiljø hvor alle føler seg velkomne og verdsatt.
Den største personlige lærdommen av å skrive en bok om juks og bedrag, fant Bår Stenvik da han forsto hvor gjennomsyret verden er av selvbedrag.
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.