Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Kurset gir økt kunnskap om innovasjonsprosessen, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vil du bli leder eller en bedre leder? Noen kaller det Executive Career Consulting. Andre kaller det lederutvikling. Om du ønsker å utvikle deg som leder, har vi egne karriereendringsprogram som støtter deg i prosessen.
Vi tilbyr lederkurs som nettbasert studie. Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. Målsettingen med kurset er å gi deltakerne en faglig forståelse for ulike utfordringer knyttet til lederverv og ledelse.
Vi tilbyr kurs om møteledelse, møteteknikk og møtestruktur som webinar. Et spesialkurs for deg som er leder, skal lede andre i møter, i team, i styrerom eller på generalforsamlinger, årsmøter etc.
Her kan du komme å få hjelp til å finne dine mål og nå de. Eller du kan få hjelp til å komme ut av en situasjon eller tankekaos som du ikke har nytte av eller som plager deg. Lever du på tvers av dine kjerneverdier kanskje? Det kan i det lange løp føre til negativt stress, utmattelse og sykdom.
Vi tilbyr mellomlederkonferansen 2025 som webinar. Gjennom de siste 5 årene er konferansen etablert som den absolutte møteplassen for mellomledere i alle fagfelt. Vi jobber med programmet og publiserer så snart vi har noe.
Ledelse er et bredt felt av fag og ferdigheter. Uavhengig av om du er ny som leder, eller har vært leder en stund er det både godt og nyttig å få påfyll i lederrollen. I dette kurset gir vi deg en oversikt over noen sentrale elementer i det å være leder, med vekt på den viktige hverdagsledelsen.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.