Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert i offentlig anskaffelser som onlinekurs. Som offentlig anskaffer har du en veldig viktig rolle. Du vil jobbe med strategiske innkjøp, sørge for at lover og regler overholdes og forhandle pris og leverandørvilkår.
Vi tilbyr nettkurs om kjøpsretten - en innføring. I dette kurset får du innsikt i reglene for kjøp, herunder om forsinkelse og mangel. I dette kurset omhandler vi reglene for kjøp. Vi ser at det fins flere ulike lover på kjøpsområdet.
Vi tilbyr kurs om offentlige anskaffelser - regelverk og problemstillinger for bedrifter. Regelverket om offentlige anskaffelser er viktig for alle virksomheter som er leverandør til offentlige etater eller leverandør.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev logistikkoperatør som nettundervisning. Logistikkoperatørkurset er for deg som jobber med lasting, lossing og klargjøring for forsendelse av gods eller passasjerer. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
Vi tilbyr grunnkurs i lager- og logistikkmedarbeider som nettstudie. Kurset gir deg grunnleggende kjennskap til faget for at du skal kunne utføre praktiske arbeidsoppgaver som lager- og logistikkmedarbeider.
Vi tilbyr webinar om Visma Enterprise Innkjøp - utnytt potensialet i kontrollsteg med oppbygning av egnede kontroller. Du får tilsendt påloggingsinformasjonen i forkant av nettkurset.
Vi tilbyr webinar om Visma Enterprise Innkjøp - Ta i bruk EHF-purring i fakturabehandling. Automatiser behandling av purringer - spar tid og penger. I kurset gjennomgår vi hvordan man arbeider i Enterprise Fakturabehandling med purringer som mottas i EHF format, Purring EHF 3.0.
Vi tilbyr nettstudiet Fagbrev logistikk for praksiskandidater. Jobber du med logistikkarbeid, men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra relevant arbeid kan du ta Fagbrev logistikk for praksiskandidater.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.