Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr utdanning som innkjøpsassistent - onlinekurs. Å jobbe som innkjøpsassistent betyr ofte at du har mange baller i lufta samtidig og kan være en del av flere av bedriftens forretningsområder. Det er ofte like viktig å kunne ta raske beslutninger som det er å følge bedriftens innkjøpsstrategi.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert i offentlig anskaffelser som onlinekurs. Som offentlig anskaffer har du en veldig viktig rolle. Du vil jobbe med strategiske innkjøp, sørge for at lover og regler overholdes og forhandle pris og leverandørvilkår.
Vi tilbyr webinar om Visma Enterprise Innkjøp - utnytt potensialet i kontrollsteg med oppbygning av egnede kontroller. Du får tilsendt påloggingsinformasjonen i forkant av nettkurset.
Vi tilbyr webinar om Visma Enterprise Innkjøp - Ta i bruk EHF-purring i fakturabehandling. Automatiser behandling av purringer - spar tid og penger. I kurset gjennomgår vi hvordan man arbeider i Enterprise Fakturabehandling med purringer som mottas i EHF format, Purring EHF 3.0.
Vi tilbyr kurs om Offentlige anskaffelser – regelverk og problemstillinger. Regelverket om offentlige anskaffelser er viktig for alle virksomheter som er leverandør til offentlige etater eller leverandør til entreprenører som har offentlige byggherrer.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev logistikkoperatør som nettundervisning. Logistikkoperatørkurset er for deg som jobber med lasting, lossing og klargjøring for forsendelse av gods eller passasjerer. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
Vi tilbyr grunnkurs i lager- og logistikkmedarbeider som nettstudie. Kurset gir deg grunnleggende kjennskap til faget for at du skal kunne utføre praktiske arbeidsoppgaver som lager- og logistikkmedarbeider.
Vi tilbyr grunnkurs i anskaffelsesregelverket - offentlige anskaffelser som nettundervisning. Hensikten med kurset er å gi basis opplæring og grunnleggende forståelse av Anskaffelsesregelverket og når dette kommer til anvendelse.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr Fagbrev logistikkopperatør. Opplæringen er rettet mot voksne som ønsker å utdanne seg til Logistikkoperatør. For deg med minimum 5 års praksis innenfor logistikk og transport:
I kurset gjennomgår vi regler knyttet til det ansvaret logistikkbedriften har for feil som oppstår, og også forholdet til forsikringsavtaler. Kurset er praktisk rettet og viser beste praksis og hvordan best løse en reklamasjon/”claim”-sak.