Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr utdanning som innkjøpsassistent - onlinekurs. Å jobbe som innkjøpsassistent betyr ofte at du har mange baller i lufta samtidig og kan være en del av flere av bedriftens forretningsområder. Det er ofte like viktig å kunne ta raske beslutninger som det er å følge bedriftens innkjøpsstrategi.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert i offentlig anskaffelser som onlinekurs. Som offentlig anskaffer har du en veldig viktig rolle. Du vil jobbe med strategiske innkjøp, sørge for at lover og regler overholdes og forhandle pris og leverandørvilkår.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr kurs om eksport- og produksjonssuksess i Asia Pacific som webinar. Kurset gir en god innføring i nødvendige forberedelser og kunnskap som vil gjøre det enklere å ha suksess i Asia Pacific.
Vi tilbyr nettkurs i avansert praktisk prosessregulering del 1.Ved endring av prosessens driftstilstand erfarer mange at reguleringssystemet fungerer lite tilfredsstillende. Systemet må ofte retunes og i noen tilfeller restruktureres.