I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, ledelse og personal for bedrifter. Kurset handler om å forebygge og håndtere konflikter når det oppstår. Målsettingen er å forebygge at konflikt oppstår og gi mestring av aktuelle konfliktsituasjoner som oppstår.
Vi tilbyr interaktivt kurs om konflikthåndtering. Konflikter tar mye energi og tid, og kan forsure enhver relasjon eller miljø. Bli med på et interaktivt kurs der du får solide praktiske verktøy. Vi diskuterer også case og ulike situasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs om avgrensning og grensesetting. Evnen til å sette grenser på en positiv måte og foreta nødvendige avgrensninger er en av de viktigste suksessfaktorene for å utøve et godt lederskap. Det er også nødvendig for å overleve og for å få tid til å gjøre de viktige tingene.
Hvordan kan vi forstå og hjelpe barn og ungdom med sosiale, emosjonelle og adferdsmessige utfordringer? Ross Greene gir oss praktiske og konkrete svar på hvordan vi kan jobbe og skape samarbeid også der ting har vært fastlåst, vanskelig, og kanskje også “eksplosivt”.
Hvordan kan vi forstå og hjelpe barn og ungdom med sosiale, emosjonelle og adferdsmessige utfordringer? Videregående kurs med Ross Greene En praktisk fordypning i metoden Problemløsning Gjennom Samarbeid.
Vi tilbyr nettbasert fordypningskurs om konfliktløsning og reguleringsstøtte. Hovedfokuset i kurset er på hva du selv kan gjøre for å møte barn på en utviklings- og reguleringsstøttende måte i konfliktsituasjoner din egen hverdag.
Vi tilbyr nettkurs om konflikter i relasjoner med barn og hva du kan gjøre for å løse de! Du kan nå delta på dette kurset hjemme i din egen stue eller på din arbeidsplass.
Vi tilbyr kurs i hersketeknikker for bedrifter. I dette kurset vil du lære hva som er de vanligste hersketeknikkene, og hvordan du kan avsløre og motstå dem. Du vil også lære mer om kommunikasjon, og om hvordan din væremåte og ditt reaksjonsmønster fremmer eller hemmer god kommunikasjon.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering for bedrifter. Dette kurset vil gi deg både tankevekkere, økt selvinnsikt og praktiske verktøy til å møte utfordringene som kan oppstå i relasjoner mellom mennesker. Gjør deg klar til å se, unngå og håndtere konflikter.
Dette kurset skal gi læring og motivasjon til å forebygge konflikter på arbeidsplassen.
I dette kurset får du en innføring i hvordan du kan forstå hersketeknikker bedre.
Hvordan kan du håndtere konflikter i hverdagen? Kurset tar for seg mellommenneskelige konflikter på individ- og gruppenivå. Det gis eksempler som illustrerer hva konflikter skyldes, og hvordan de kan møtes.
Vi skreddersyr kurs og foredrag innen en rekke temaer, og tilpasser oss bransje, ønsket vinkling og omfang. Vi har lang erfaring med kompetanseheving i virksomheter. Ta kontakt med våre fagfolk for en uforpliktende dialog.
Vi tilbyr foredrag/kurs i Inkludering / Integrering / Mangfoldt. La deg inspirere til vekst og utvikling gjennom engasjerende foredrag og kurs. Foredragene er ikke bare underholdende, de skal også berøre og bevege deg som tilhører.
Vi tilbyr foredrag/kurs i konflikt og konflikthåndtering i arbeidslivet. La deg inspirere til vekst og utvikling gjennom engasjerende foredrag og kurs. Foredragene er ikke bare underholdende, de skal også berøre og bevege deg som tilhører.
Vi tilbyr foredrag/kurs - Personalarbeid i praksis. La deg inspirere til vekst og utvikling gjennom engasjerende foredrag og kurs. Foredragene er ikke bare underholdende, de skal også berøre og bevege deg som tilhører.
Det er ikke lett å styre en virksomhet hvor alle flyr rundt som hodeløse høns. Skal man lykkes må man få flokken til å løpe i samme retning og mot et felles mål.
Der ulike mennesker skal samarbeide for å nå et mål, vil det nødvendigvis oppstå relasjonelle spenninger og ulik grad av frustrasjon.