Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
Vi tilbyr nettkurs om bokføring netthandel. Netthandelen har vokst jevnt og trutt over mange år, og mange foretak har kastet seg på netthandelsbølgen. I dette kurset ser vi nærmere på bokføringsmessige problemstillinger knyttet til ulike former for netthandel.
Vi tilbyr kurs i annonsering på sosiale medier. Bli rå på Digital Markesføring Jobber du med med markedsføring og har behov for et kunnskapsløft? - Erverv deg essensielle ferdigheter som nødvendige for å lykkes med digital markedsføring. En guide til kjappe resultater!
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr nettkurs i suksess med Instagram. Du får en komplett trinn-for-trinn modell, og du vil kunne se store forbedringer på din konto i løpet av kort tid. Instagram kan gi deg et veldig fin heiagjeng. Vi viser deg hvordan.
Vi tilbyr nettbasert kurs om markedsføring i sosiale medier: mindset og best practice. Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er.
Vi tilbyr kurset LinkedIn på 1-2-3. I dette kurset lærer du alt det grunnleggende du trenger for å komme i gang med LinkedIn. Det er et praktisk kurs hvor alt annet fjas er skrelt bort.
Vi tilbyr FDV-kongressen som webinar. På kongressen får du innblikk i den nyeste teknologien, de beste praktiske løsningene, samt treffe andre som har løsninger på de utfordringene du møter i hverdagen. Vi er stolt leverandør av den digitale konferansen på vegne av FDV-huset.
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.