Kunnskap om behovsanalyse, kravstilling, konkurransegjennomføring og kontraktsoppfølging. Ferdigheter i å sikre effektive leveranser, redusere risiko og utøve strategisk bestillerkompetanse som styrker kvalitet og verdiskaping.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert i offentlig anskaffelser som onlinekurs. Som offentlig anskaffer har du en veldig viktig rolle. Du vil jobbe med strategiske innkjøp, sørge for at lover og regler overholdes og forhandle pris og leverandørvilkår.
Vi tilbyr kurs om offentlige anskaffelser - regelverk og problemstillinger for bedrifter. Regelverket om offentlige anskaffelser er viktig for alle virksomheter som er leverandør til offentlige etater eller leverandør.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr kurs i ISO 9001:2015 Kvalitetssystemer - Kvalifisering og oppfølging av leverandører. Kurset skal gi deltakerne innføring i krav og prinsipper knyttet til ISO 9001:2015, og vektlegger tolkning og praktisk implementering av kravene. Kurset blir avholdt på Teams eller Zoom.
Vi tilbyr nettkurs om kjøpsretten - en innføring. I dette kurset får du innsikt i reglene for kjøp, herunder om forsinkelse og mangel. I dette kurset omhandler vi reglene for kjøp. Vi ser at det fins flere ulike lover på kjøpsområdet.