Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr kurs om kvalitet og miljø i anskaffelser som virtuelt klasserom. Hvilke kvalitetskrav stilles til offentlige innkjøp, og hvordan kan du spesifisere kravene i anbudsdokumentet? Kurset vil også gi deg et godt grunnlag for å kunne vurdere ulike tilbud basert på kravspesifikasjonene.
Vi tilbyr kurs om Offentlige anskaffelser – regelverk og problemstillinger. Regelverket om offentlige anskaffelser er viktig for alle virksomheter som er leverandør til offentlige etater eller leverandør til entreprenører som har offentlige byggherrer.
Vi tilbyr innførsel av varer og MVA som nettkurs. I dette kurset ser vi nærmere på hva som er riktig avgiftshåndtering ved innførsel av fysiske varer til Norge. Hva er riktig avgiftsgrunnlag og hvem er ansvarlig for å beregne innførselsmerverdiavgift?