I denne kategorien finner du kurs i forskjellige fag som filosofi, religion, anatomi, fysiologi, landbruk, pedagogikk og jus. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr digital undervisning i grunnleggende juss for daglig leder. Dette kurset gir deg en innføring i hva juss i næringslivet egentlig er. Med kurset vil du få et startpunkt om jussens generelle spilleregler, og hvordan du kan tenke juss, som utgangspunkt for de øvrige juridiske kursene.
Vi tilbyr digital kurs om klimapsykologi. Kurs i klimapsykologi med Ragnhild Nilsen og Hanne Houbak. Dette kurset inspirerer deg til å benytte klimapsykologi på en smart og inspirerende måte for å lykkes med bærekraftsarbeid.
Dette kurset i klimaregnskap gir deg en innføring i hvordan du kan etablere et klimaregnskap og bruke det som en guide for videre klimaarbeid.
Vi tilbyr digitalt kurs i makroøkonomi - de store linjene i økonomien. Makroøkonomi handler om de store linjene i økonomien, og med en forståelse av makroøkonomi forstår du også bedre samfunnet rundt deg.
Vi tilbyr digitalt kurs om økonomisk kriminalitet - hva er det for noe, og hvordan forebygge. Gjennom kurset får du god innsikt i og forståelse for risikobildet knyttet til økonomisk kriminalitet.
Vi tilbyr kurs i studieteknikk som e-læring. God studieteknikk er avgjørende for å oppnå gode resultater. I denne seksjonen vil du få de beste tipsene og sakene som omhandler blant annet studieteknikk, notatteknikk og gruppearbeid.
Vi tilbyr 2-årig billedkunstutdanning - digitalundervisning - helg. Utdanningen utvikler din kreativitet, din kunstforståelse og dine kunstfaglige evner, og gir deg en prosessorientert kunstutdannelse innenfor billedkunst, tegning og maleri.
Vi tilbyr 2-årig billedkunstutdanning - digitalundervisning på kveld. Utdanningen utvikler din kreativitet, din kunstforståelse og dine kunstfaglige evner, og gir deg en prosessorientert kunstutdannelse innenfor billedkunst, tegning og maleri.
Vi tilbyr 2-årig billedkunstutdanning - digitalundervisning på dagtid. Utdanningen utvikler din kreativitet, din kunstforståelse og dine kunstfaglige evner, og gir deg en prosessorientert kunstutdannelse innenfor billedkunst, tegning og maleri.
The Korean course will include basic and advanced learnings on Korean alphabets and speaking, as well as native expressions for speaking and writing, provided by a native Korean teacher.
Vi tilbyr nettbasert studie i grunnmedisin. Studiet er godkjent av NNH (Norsk Naturterapeutisk Hovedorganisasjon), og tilfredsstiller kravene til SABORG og derfor til opptak i den offentlige registerordningen.
Vi tilbyr nettbasert NNH-godkjent kurs i mikrobiologi, som er en del av grunnmedisin. Du får en bred forståelse og kunnskap om infeksjonssykdommer knyttet opp til de mikroorganismer som forårsaker dem.
Vi tilbyr NNH-godkjent nettbasert kurs i patologi. Faget Patologi inngår som en del av Grunnmedisin. Studiets innhold og nivå tilsvarer studier på Norske Høyskoler. Samlet er omfanget Grunnmedisin tilsvarende ca. 30 studiepoeng og kan gjennomføres på 1 - 2 år.
Vi tilbyr kurs i ingeniørpakken som nettstudie. Ingeniørpakken gir til sammen 2 realfagspoeng og passer for deg som vil bli ingeniør, men som mangler fag eller må forbedre fagene.
Vi tilbyr fortløpende opptak butikklederutdanning som nettstudie. Ønsker du å søke på lederstillinger innenfor butikkyrket - da kan butikklederutdanningen ved FagSenteret være riktig valg for deg! Utdanningen i butikkledelse er tilpasset deg som ønsker en karriere innen varehandel.
The course provides increased knowledge of the scientific process.
Affiliated Honorary Research Fellow er et utviklingsløp med varighet på 160 uker eller 4 år hvor deltakernes egne vitenskapsprosesser står i fokus og hvor gjennomført løp gir vitenskapelig realkompetanse.
Kurset gir økt kunnskap om vitenskapsprosessen. En rekke relevante og interessante problemstillinger tas opp på kurset. Hva skiller vitenskapen fra forskning og hva kreves av den vitenskapelige prosess? Hvilke utfordringer og hindringer står individet ovenfor i vitenskapsprosessen?