Vi gjør oppmerksom på at du finner flere kurs i Kommunikasjon i kategorien HR og personal.
Vi tilbyr ledercoaching for bedrifter. Det er ikke måte på hva ledere har på lista si. Felles for mange ledere er at det er en overveldende mengde med oppgaver og valg som skal gjøres. Enda mer typisk er at lederen ikke har noen å snakke med dette om.
Det hender at folk sier opp jobben sin etter coaching. Det kan være den naturlige konklusjonen. I coaching utforsker du i samarbeid med coachen hva tenkningen om jobbvalg, jøbbsøking, endring, uro skal føre til.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Skreddersydd kurs / foredrag som viser kommunikasjonens mangfold og helhet. Du får teknikker, innsikt og kunnskap som bringer deg videre!
Vi tilbyr kurs i motivasjon og coaching. Bli din egen og hverandres coach og inspirasjonskilde! Større mestrings- og prestasjonsevne, i kombinasjon med arbeidsglede og tilstedeværelse, er fullt mulig.
Vi tilbyr onlinekurs i Do It! The Change. Coachingprogrammet med kartlegging, plan og oppfølging der du jobber med deg selv og livet ditt. Det blir en spennende reise med endring, vekst, transformasjon og en revolusjon for deg og livet ditt.
Gjennom digital samtale og verktøy, veileder jeg deg til at du finner ut hva som motiverer deg, og hva som tapper deg for energi i jobb. Ønsker du en endring, tilrettelegging eller bygge på med et studie/kurs/sertifisering? Du får support, utforsket dine ressurser, med fokus på 24-timers mennesket.
Bli bedre til å påvirke og overbevise! Lær tydelig og effektiv kommunikasjon. Vi har fokus på praktisk trening av dine kommunikasjons- ferdigheter, og jobber innenfor trygge rammer med vekt på dine styrker og fremheving av disse.
Vi tilbyr kurs om styrketrening i kommunikasjon som webinar. Klok mellommenneskelig kommunikasjon er ikke så enkelt som man tror fordi vi har forskjellige måter å kommunisere på. Men, det er fullt mulig å lære seg å justere kommunikasjonen etter mottaker.
Vi tilbyr onlinekurs om kommunikasjon. Manglende eller dårlig kommunikasjon skaper store kostander for virksomheten og den enkelte medarbeider, og her får du konkrete verktøy for å unngå å tolke og heller søke felles forståelse.