Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder?
Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
En betydelig del av norske reiser med fly og bil skjer på grunn av møteaktivitet i sammenheng med salg. Dette er kostbart. Fysisk tilstedeværelse er viktig og skal ikke undervurderes men det er veldig viktig å se på kost/nytte i denne sammenhengen. Nedenfor vil jeg nevne noen sammenhenger som taler for en betydelig større bruk av digitale møter.
• Fly- og bil/togreiser koster mye penger.
• Fly- og bil/togreiser koster mye tid.
• "Kaffe" og møtemat koster.
• Utslipp og miljøkostnader er enorme.
• Bomturer skjer.
• Avlysninger og flyttinger koster mye tid, ergrelser og kan gi mange negative
sideeffekter.
• Det er lettere å avtale fjernmøter.
• Kanskje vi kan unngå unyttige salgsmøter som uansett ikke ville føre frem.
• Bedre forberedelse og fokus til ditt første møte med en ny kunde.- Bedre planlegging, fokus og kvalitet i forhold til det første fysiske møtet.
En forutsetning for at digitale eller videomøter skal bli et alternativ er at kvaliteten på disse er perfekt. Det er målet og hensikten med dette kurset.
Kurset kunne vi teknisk sett holdt for 1000 deltakere. Dette er ikke enveiskommunikasjon. Deltakerne skal bli perfekte i bruk og gjennomføring av digitale møter.Det fordres derfor stor aktivitet fra deltakernes side. 1 deltaker på et slikt kurs er det maksimale. Vi tilbyr også kontinuerlig vedlikehold og videreutvikling av ferdigheter for at deltakerne skal forbli perfekte . Denne oppfølgingen koster 21 kroner pr minutt og kan avtales hver ettermiddag mellom kl 16 -17. Bruk oss gjerne til å finpusse dine salgspresentasjoner på denne måten.
Målgruppe for kurset:/b>
Salgsmedarbeidere som normalt og vanligvis er avhengig av å møte kunden hos kunden. Busines 2 Business.