Vi tilbyr kurs om organiser din digitale arbeidshverdag. Samarbeid, organisering, struktur og oversikt - lær hva som skal til for å få en mer effektiv digital arbeidshverdag og hvilke verktøy du kan bruke for å hjelpe deg.
Kursinnhold:
• Hvordan klare å jobbe effektivt digitalt, samle og dele informasjon, og ha full kontroll
• OneNote
• Evernote
• E-post
• Kalender
• Notater
• To-do lister
• Samhandling og deling
• Mobilapper - det viktigste verktøyet har du alltid med deg, lær om apper som vil gjøre din hverdag mer strukturert og effektiv
Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker å bli mer effektive i sin digitale hverdag. Lær å samarbeide og organisere på en bedre måte med de riktige verktøyene.
Forkunnskaper:
• Det stilles ingen spesielle krav til forkunnskaper utover alminnelig kjennskap til det å jobbe på PC eller Mac (avhengig av hvilken plattform du bruker).
Kursmateriell:
Du må ha PC eller Mac med OneNote og / eller Evernote installert. På kurset ser vi på ulike verktøy, du må ikke nødvendigvis ha alle tilgjengelig på egen maskin. Skulle du ikke ha anledning til å ta med eget utstyr, ta kontakt med oss. Kursavgiften inkluderer lunsj, kursbevis og diplom.