Er du lei av intern synsing og mangel på fokus? Ønskar du deg enkle verktøy for å forenkle, forankre og få framdrift i riktig retning? “Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Dette er viktige verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”
Strategisk innhaldsdesign er eit rammeverk og eit sett av metodar for å:
• prioritere utifrå strategi og brukarbehov
• løyse problem i tverrfagleg samarbeid
• jobbe kontinuerlig med å skape verdi over tid
Dette er enkle metodar som du kan ta i bruk umiddelbart i eigen arbeidskvardag.
På kurset jobbar du praktisk med eigne problemstilllingar i tett samarbeid med likesinna, slik at du blir trygg på å rigge og gjennomføre gode prosessar i eigen organisasjon.
Dette lærer du
På kurset lærer du deg strategisk innhaldsdesign med kjernemodellen til fingerspissane, inkludert
• kartlegging og prioritering utfra brukarbehov
• operasjonalisering av strategien gjennom mikrostrategi
• gjennomføring av prioriteringsverksted for å velge kjerner
• rigging, gjennomføring og oppfølging av kjerneverksted
• bruk av handlingskort, kjerneflyt og andre verktøy
Etter kurset vil du sitte igjen med:
• eit intuitivt vegkart for strategisk prioritering utifrå brukarbehov
• effektive metodar for kvantitativ og kvalitativ brukarinnsikt
• eit praktisk rammeverk for tverrfaglig samarbeid
• ein tydeleg prosess for kontinuerlig forbetring
• felles verktøy i verktøykassa for teamet og organisasjonen
Rammeverket du lærer er enkelt og fleksibelt, slik at det passar godt saman med andre metodar som OKR, Jobs to be done, tenestedesign og smidig produktutvikling:
Målgruppe:
Kurset passar for alle fagkompetansar på alle nivåer, inkludert
• UX- og innhaldsdesignarar som ønskar ein felles metodikk som er kompatibel med andre metodar
• nettredaktørar og kommunikasjonsrådgjevarar som ønsker å involvere nøkkelpersonar i å skape innhald av høg kvalitet
• produkteigarar og smidigcoachar som ønsker å skape ei felles forståing av prioriteringar i og på tvers av tverrfaglege team
• konsulentar og marknadsførarar som ønsker å involvere kunden og skape forståelse for prioriteringar i prosjekter
• leiararar som ønsker å auke digital modenheit og skape eigarskap til strategien i organisasjonen
Forkunnskaper:
For å få maksimalt utbytte anbefaler vi at du har lest boka om kjernemodellen før kurset. Boka er lettlest, slik at du kan pløye gjennom den på eit par timar. Boka får du fritt tilsendt når du melder deg på kurset.
Det er også ein fordel om du kan gjere litt forarbeid med eit case du ønsker å bruke på kurset. Du får meir informasjon om dette i forkant.
Vi vil uansett ta utgangspunkt i kunnskapsnivået og problemstillingane til kvar enkelt kursdeltakar, og skreddersy opplegget slik at vi får gått i dybden på problemstillingane som du står overfor i din organisasjon.
Sertifisering:
Når kurset er gjennomført får du eit kursbevis. Etter kurset kan du i tillegg bli "sertifisert fasilitator av kjerneverksted".
Dette krever at du gjennomfører eit kjerneverksted i eigen organisasjon og skriv ein kort rapport. Sertifiseringsrapportar blir delt med andre alumni frå Masterclass, slik at vi kan lære av kvarandre.
Pris for sertifisering er 2000 eks mva, som inkluderer 2*30 minutter oppfølging med Are. Du kan også få oppfølging på Slack gjennom heile prosessen.
Når rapporten er godkjent mottar du fysisk og digitalt sertifikat, i tillegg til delbar badge til LinkedIn og andre sosiale medier.
Pris:
• Pris før 1. mars: 13500 inkl mva
• Pris etter 1. mars: 15000 inkl mva
• Tillegg for sertifisering: 2000 eks mva
• Grupperabatt:
10% rabatt ved fleire enn 2 påmeldte fra samme organisasjon
20% rabatt ved fleire enn 5 påmeldte
• Ved påmelding før 1. april får du boka om kjernemodellen fritt tilsendt.
Sagt om kurset:
“Effektiv og god innføring i et solid og praktisk verktøy!”
“Et engasjerende og lærerikt kurs der du får dybdeforståelse av kjernemodellen gjennom teori, diskusjoner, eksempler og praktiske øvelser."
“Et nyttig verktøy for å samle organisasjonen rundt prosjekter og å sette fokus på brukerne. Supert at det kan brukes både tidlig og midt i en sprintperiode.”
“Veldig fint kurs for de som vil ha et easy-to-use verktøy, som er lett å knytte sammen med andre modeller.”
"Utrolig inspirerende å få presentert kjernemodellen og dens muligheter fra selve kilden. Også fint å få tilpassede råd til min organisasjon om hvordan vi kan bruke modellen videre.”
“Hvis du skal velge ett kurs i digital strategi / innholdsstrategi / innholdsdesign, så er er Kjernemodellen og kjerneverkstad med Are Halland top of the list!”
“Jeg sitter igjen med et godt verktøy som jeg skal ta i bruk hos kunder for å skape forankring og bevisstgjøring på hva som faktisk er viktigst."
“Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Kjernemodellen er et viktig verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”