Kurs i Microsoft SharePoint for administratorer er et kurs som vil gi deg en en grundig forståelse av hvordan du effektivt kan administrere og tilpasse SharePoint-områder.
Gjennom praktiske øvelser og detaljerte instruksjoner vil deltakerne lære å opprette og vedlikeholde områder, administrere brukertilgang, tilpasse utseende, og implementere arbeidsflyter. Kurset dekker også viktige emner som dokumenthåndtering, listeadministrasjon og overvåking av områdestatus, slik at du kan sikre optimal ytelse og brukervennlighet i SharePoint-miljøet ditt.
Kursinnhold
• Introduksjon til SharePoint
• Opprettelse og administrasjon av områder
• Bruker- og tilgangskontroll
• Tilpasning av områdeutseende
• Dokument- og innholdshåndtering
• Listeadministrasjon
• Arbeidsflyt og automatisering
• Søk og navigasjon
• Administrasjon av apper
• Overvåking og vedlikehold
Hvem passer kurset for?
Alle som er eller skal bli SharePoint-administrator/områdeeier.
Forkunnskaper
Det stilles ingen spesielle krav til forkunnskaper utover alminnelig kjennskap til PC/Mac (det du bruker).
Kurset følger du fra din egen PC eller Mac, fra hjemmekontor eller arbeidsplass (eller der du måtte ønske).
Utstyr
Du må ha PC eller Mac og tilgang til Microsoft SharePoint. Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan delta aktivt.