Vi tilbyr webinar om å jobbe med oppgaver i To Do og Planner på grunnleggende nivå 2. Lær hvordan du kan organisere, fordele, utføre og samarbeide om oppgaver sammen med andre kollegaer i Planner i et team.
Innhold:
Lær deg hvordan du effektivt kan administrere dine individuelle oppgaver både på jobb og privat med bruk av To-Do. Opplev hvordan du får full oversikt over alle oppgaver tilordnet deg, både fra To-Do og Planner, via Tasks i Teams.
Hvorfor delta på kurset:
• Lær deg hvordan funksjonaliteten rundt oppgaver fungerer
• Opplev hvordan du kan jobbe strukturert med oppgaver
• Se hvordan du kan organisere oppgaver for en gruppe
Agenda:
1) Bruk av Planner:
• Introduksjon til Planner
• Planner hub
• Legge til oppgaver
• Visninger
• Mine Planner-oppgaver i Teams
2) Bruk av To Do:
• Introduksjon til To Do
• Legge til og administrere oppgaver
• Oppgaver tilordnet deg
• Planlegg med «Min dag»
• Bruk av Smartlister
• Opprette egne lister
3) Bruk av Tasks i Teams:
• App for felles oppgaveoversikt
Gjennomføring:
• Økten varer i 1 time, fordelt på 50 minutter undervisning og 10 minutter spørsmålsrunde
Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker webinar om å jobbe med oppgaver i To Do og Planner
Niva:
• Grunnleggende nivå 2
Kursmateriell:
Kursavgiften inkluderer gratis support etter kurs: 6 måneder