Vi tilbyr kurs om fra kaos til kontroll med team i Teams på nivå 2 for bedrifter. Hent ut den virkelige verdien med bruk av team i Microsoft Teams! Har dere tatt i bruk Microsoft Teams, men opplever at det er blitt mer kaotisk en noen gang før? Mange som tar i bruk Teams bommer på innføringen.
Innhold:
Som et resultat mister man oversikten over dialog og dokumenter, og man blir nedrent av uviktige varsler. På dette kurset viser vi dere veien fra kaos til kontroll med team i Teams!
Hvorfor delta på kurset:
• Lær hvordan du får kontroll og struktur på dokumenter og dialog
• Forstå hvorfor og hvordan man har dialog i kanaler i team
• Se hvordan du unngår informasjonsstøy
Agenda:
1) Verdien med å jobbe i team i Teams:
• Teamtyper - Arbeidsteam vs. Informasjonsteam
• Samarbeidsdialog i chat vs. kanal-samtaler vs. dialog på e-post (Hvordan gir kanal-samtaler 50 - 80% mindre avtrykk)
• Åpenhet og tilgjengelighet
• Nevning og informasjonsstøy
• Varsler
• Oppfølging
• En felles emnestruktur på tre nivåer
• Gjenfinning og søk
• Lagre dokumenter i teamets SharePoint-bibliotek
2) Jobbe i informasjonsteam:
• Informasjonsflytter-rollen
• Kunngjøringer
• Moderasjon (hvem får lov til hva)
• Bruk av merker (tagger)
• Krysspublisering
• Varsler
• Retningslinjer og kjøreregler
Målgruppe for kurset:
Bedrifter
Nivå:
• Grunnleggende nivå 2
Kursmateriell:
Kursavgiften inkluderer gratis support etter kurs: 6 måneder