2-dagers kurs der du får en god oversikt over de ulike elementene i digital markedsføring.
Fra digital strategi og markedsplan til innholdsmarkedsføring og sosiale medier, kampanjer og annonser, hvordan bli funnet i Google ved hjelp av søkemotoroptimalisering og gode tekster.
Innhold:
• Digital markedsføring, oversikt
• Innholdsmarkedsføring
• Skrive for nett
• Søkemotoroptimalisering, SEO
• AI i digital markedsføring
• Sosiale medier, innlegg og annonser
• Facebook
• Instagram
• Linkedin
• Annonser i Google Ads
• Digital strategi og markedsplan
Du vil få to lærerike og innholdsrike dager. Det er rom for personlig oppfølging og å jobbe med egen case.
Kursholder:
Hanne Josefsen har de siste årene hatt ansvar for digitale medier og markedsføring på IGM , samt utviklet høgskolestudier i digital markedsføring i samarbeid med Høgskulen i Volda. Hun har forelest i fagene innenfor digital markedsføring som sosiale medier, innholdsmarkedsføring (Content Marketing), Google Analytics, søkemotoroptimalisering (SEO), skrive for nett og digital strategi. Hun er også høgskoleutdannet innen digital rådgivning, digital kommunikasjon og interaksjonsdesign. Oppegårdsguiden, et magasin både på papir og på nett ble utgitt og laget av Hanne.
Inkludert.
Prisen inkluderer god lunsj, samt kaffe/te
Uttalelse fra fornøyd kursdeltaker:
Takk for nok et innholdsrikt og lærerikt kurs! Veldig bra! Du er veldig flink til å legge opp kursene! Liker variasjonen du legger opp til med både forelesning, gruppearbeid, individuelt arbeid og at du inkluderer oss så mye når du prater selv. Bra!
-Katrine Hem, Mediegrafiker, Amedia Ressurs Harstad AS
Hanne Josefsen er ikke redd for å dele kunnskap og har et oppriktig ønske om å hjelpe deg og din bedrift. Perfekt om du vil lære mer og gjøre noe selv. Samtidig er hun mer enn stødig nok til å ta styringen om du heller vil bruke din tid på det du er best på i jobben din. Anbefales.
-Kjetil Lyngmyr, Advokat/Partner Austin Lyngmyr & Co. Advokatfirma