Kvalitet, oppskalering og vekst for din startup - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Nettbasert
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 1 time og 30 minutter
Pris: fra 375

Vi tilbyr digitalt kurs om kvalitet, oppskalering og vekst for din startup. I løpet av 19 leksjoner vil kvalitetsleder Sidsel Storaas se på hva du og ditt team kan gjøre for å starte på kvalitetsreisen.



Innhold:
Dette er et viktig fundament for alle virksomheter, både små og store - men de som er små og ønsker vekst, vil dra særlig nytte av denne grunnleggende metoden for å skape et fundament for videre oppskalering. Når vi starter en virksomhet gjør vi gjerne dette for at den skal vare over tid, om ikke for "evigheten". En vedvarende virksomhet vil være en å stole på for de som kjøper varer og tjenester fra dem, og det vil være en stabil arbeidsplass med trygg økonomi.

Å være levedyktig i mange år fremover krever fortreffelighet, excellence - i å skape verdi for våre kunder, ta en rolle i kundens liv, kunne levere produkter og tjenester som er ettertraktet av kundene. Dette kurset vil være første steg mot “excellence”. Med kurset følger arbeidsark, og du kan kjøpe et eget hefte som kan deles og brukes i videre arbeid.

Dette lærer du:
• Identifiser og sett ord på hensikt og visjon
• Etablere kundeløfte i form av en kvalitetspolitikk
• Bestem hvilke verdier dere prioriterer
• Se sammenheng mellom produkter, prosesser og kunder
• Få på plass effektive og gode målesystemer

Leksjoner:
1. Introduksjon til kurset
2. Finn hensikten - del 1
3. Finn hensikten - del 2
4. Finn visjonen - del 1
5. Finn visjonen - del 2
6. Hva er deres kvalitetspolitikk
7. Identifiser verdiene deres - del 1
8. Identifiser verdiene deres - del 2
9. Hva er deres tjenester og produkter

10. Identifiser de viktigste prosessene deres - del 1
11. Identifiser de viktigste prosessene deres - del 2
12. Identifiser de viktigste prosessene deres - del 3
13. Kunden - del 1
14. Kunden - del 2
15. Kundens behov - del 1
16. Kundens behov - del 2
17. Målesystem - del 1
18. Målesystem - del 2
19. Oppsummering

Kursekspert: Sidsel Winther Storaas

Sidsel Winther Storaas er i kategorien «eksepsjonell kvalitetsleder». Hun har erfaring fra krevende fag- og lederoppgaver med virksomhets-, kvalitets- og forbedringsledelse på strategisk nivå i maritim industri og i olje og gass. Men en egen nysgjerrighet og lidenskap for kvalitet, gløder hun for å formidle og overføre sin ekspertise til andre.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs om kvalitet, oppskalering og vekst for din startup

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis

Vis flere tilsvarende kurs: