Annonsering i sosiale medier



Kursarrangør: IGM
Sted: Oslo, Epicenter
Oslo
Kursadresse: Edvard Storms gate 2, 0166 Oslo (kart)
Type:Åpent kurs / gruppeundervisning
Studie / yrkesutdanning
Undervisningstid: Ta kontakt for informasjon
Varighet: 1 dag
Pris: 3.700

Vi tilbyr kurs om annonsering i sosiale medier. Har du fått ansvaret for jobbens sosiale medieflater? Dette kurset gir deg en innføring i de forskjellige flatene og hvordan du bør benytte de.

Innhold:
Du får se hvordan du teknisk sett setter opp annonser på Facebook, Instagram, likedIn og SnapChat i tillegg lærer du om tekst og bildebruk som skiller deg ut i feeden.

Dette lærer du:
• Skriv tekster som fungerer på sosiale medier og trigger kundene
• Teknisk gjennomgang hvordan du lager annonser på Facebook, Instagram og SnapChat
• Lag engasjerende småsaker som henger sammen med nettsidene dine
• Forskjellen på de forskjellige kanalene og hvordan du bør bruke de

Kursholder: Eline Garmaker

Eline Garmaker er markedssjef hos IGM med ansvar for høgskolestudier innen digital markedsføring. Eline har sine røtter i reklamebransjen innen AD, tekst og design og har stått for flere navneendringer og rebrandinger i Norge. Hovedstyrken er konsept med visuell og strategisk kommunikasjon på alle flater. Eline er idérik, effektiv og erfaren med store merkevarer som Freia, Maarud, Oreo, Bluegarden, Selbu blå, Oslo Kommune, Oluf Lorentzen, Statoil, Comfort, Astra Zeneca, Allkopi NetPrint, Block Watne og Hellanor mm. Utgitt skribent i bla. Dagsavisen, Legetidsskriftet og VG mm.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker kurs om annonsering i sosiale medier