HubSpot: Deals og dealpipeline - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 45 minutter
Pris: fra 375

Vi tilbyr digitalt kurs om HubSpot: Deals og dealpipeline. Hva er egentlig deal og pipeline, og hvordan håndterer du dem i HubSpot? I dette kurset lærer du hvordan du oppretter deals i HubSpot, og når du bør opprette en deal i en salgspipeline.



Innhold:
I tillegg vil du få en innføring i hvordan HubSpot jobber med vekting slik at dere kan jobbe best mulig med rapportering og forecasting. Du vil lære hvordan dere kan sette opp HubSpot Sales Pipeline dersom dere opererer i ulike markeder eller land. Dere jobber kanskje med anbud og lange salgsprosesser? Da skal du få høre litt om det også.

Dette lærer du:
• Deals og pipelines: Hva er det
• Hvordan opprette deals
• Hvordan opprette pipelines
• Forstå pipelines i forhold til rapportering
• Hvordan bruke HubSpot Sales til å håndtere salgsprosessene

Leksjoner:
1. Introduksjon til kurset
2. Hva er en deal og pipeline
3. Hvordan opprette en deal
4. Når bør en deal opprettes
5. Beste praksis for bruk av dealstadier
6. Vekting av pipeline
7. Exit criteria på deals
8. Når trenger man flere enn en pipeline
9. Anbud og HubSpot
10. Holde pipeline ryddig

Kursekspert: Emilie Nøss Wangen

Dette innebærer å få disse ulike avdelingene til å spille på lag, forene mål og strategier, og forankre dette i teknologi. Hun har med seg erfaring fra USA, Dubai og Irland, hvor hun har fått et internasjonalt perspektiv på hvordan noen av de beste og mest suksessfulle selskapene jobber med å bryte ned slike interne siloer.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs om HubSpot: Deals og dealpipeline

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis